Frulle på jobbet

NU ÄR VI ÄR IGEN, PÅ JOBBET.
Min kusin A-C (Ann-Chatrine) och Emelie jobbade med mitt skift i Måndags-natt.
FRIVILLIGT. That´s sick, man.


AC tyckte inte om sin macka hon hade med sig som midnattsmål. Den hade massa leverpastej på som hon inte gillade så den rök ner i soptunnan. Och istället satt hon och klagade över hur hungrig hon var och inte blev mätt över sin äckliga saftsoppa.
Emelie tyckte inte om sina mackor hon heller så hon la undan dom ist.

AC: Jag tar dom!
Snikna kusin ;)
Emelie: MEN JAG DÅ? jag är med hungrig! Vad va det för fel på dina mackor?
AC: Det är leverpastej på dom!
Emelie: OCH DET RATAR DU?! Ge mej dom!
AC: Dom ligger ju i soptunnan.. MEN DU, dom ligger i en plastpåse. Det är inget fel på dom.

Hon reser sig upp och springer iväg för att hämta sina äckliga mackor, såg rätt roligt ut när hon stog och grävde i soptunnan med sopor. Kommer tillbaka med en plastpåse i högsta hugg och skrattar.

Emelie: Kan man verkligen äta det där?
AC: Det är inga som helst fel på mina mackor. Dom ligger ju för fan i en plastpåse!

Emelie knyter upp påsen och granskar smörgåsarna, och tar en tugga.
Emelie: RATAR DU DOM HÄR? Det är hur jävla gott som helst!

AC hugger in på det hon fick av Emelie, men blir putt när Emelie vill ha sina gurkbitar.
Emelie: Vänta, jag vill ha dom här... du får resten.
AC: Måste du ta ALLA?

Det slutar med att AC får en gurka iaf. Happy days.

Efter frullen suckar alla 3, lutar sig neråt mot bordet och suckar över hur trötta vi är.
AC slänger en blick mot sin uppknutna plastpåse, skrattar och utbrister:
"DET ÄR KAFFESUMP PÅ PÅSEN! HAHA!"

Marre o Emelie garvar också, men inte åt samma som AC.
AC klagar på lite kaffesump på påsen, när hon själv sitter med hela pannan insmord med kaffesump!

Det va den frullen det...

Kommentarer
Postat av: Åke

haha vilket skoj byte, vet inte om jag skulle äta soptunne mackan dock.:) Du skriver på ett väldigt intressant och fångade sätt iaf.

2007-11-08 @ 08:40:06
Postat av: johanna

hahaha! än en gång; du är bäst på att beskriva! ses imorrn, jag rullar förbi runt 12.30-snåret :D

2007-11-08 @ 13:22:38
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0