Inlägg från Dookie

Man mår skit, ligger i soffan/sängen/kloakrummet o vill inte äta. Lite deppad över att man är sjuk är man ju.
Och så läste jag Jojo´s blogg, och fick se det här.
Jag vart RÖRD. En liten tår eller två kom fram.



"Det som hållt mitt humör uppe idag, är Marre. Vi skulle ha setts nu i eftermiddag, men hon ligger hemma med magsjuka stackarn. Jag skickade ett Sms och skrev att jag hade "gjort bort" mig på Apoteket nyss, och att både hon och jag skulle behöva stora mängder choklad ikväll för det är så synd om oss. Då svarar hon "Nej fy fan! Jag åt choklad igår innan jag spydde, och när det kom ut brunt genom munnen...ja, du kan ju ana vad det såg ut som haha!". Mitt uppi allt log jag ett brett leende. Där ligger hon - uslagen på soffan och mår skit, och skriver det där och bjuder på ett skratt :'D"

Kommentarer
Postat av: dookie

Haha :') JAG vart ju rörd av DINA chokladspyor, sen blev DU rörd för att JAG blev rörd? Hahaha!

2008-12-23 @ 00:39:38
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Seawall

Hmmmm blir du inte bättre??? Hoppas att du inte är sjuk på självaste julafton!

Krya på sig!!

2008-12-23 @ 09:16:13
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0