REA

Jag har längtat hela året, och nu äntligen -
MELLANDAGSREAN HAR BÖRJAT!

Imorgon styrs bilen till Borlänge för en heldag i Kupolen. Här ska shoppas, och stadigt mycket lär det bli med.
Det var jätterea innan julen, TÄNK då hur det lär se ut nu!!!


Ytterligare:
Juldagen spenderades såklart i Lindesberg.
Det vart mer än vi klarade av, och Helena vart levande / halvt dött bevis på det. Så kvällen slutade rätt tidigt, redan vid 1.
Vi drog till Papas, gick före i kön, fick även sitta INNE i värmen medan alla andra looooosers stog ute i kylen o åt.
Det tackar man för.

Annandagen spenderades hos far min med crosstävling i Karlskoga, middag, (Enchiladas) och filmen Hancock.
Jäsiken va bra filmen va!! (De 10 minuter jag orkade hålla mig vaken på.)
Idag krängdes dubbdäck på hoj och det tog bara 5 timmar.

IMORGON - dadadada!
BORLÄNGE KUPOLEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0