en sjuk marre = Marge Simpsons

Dra mej baklänges och påstå att jag går frammåt...

Nu jäklar i min lilla låda har marre blivit riktigt SJUK!
Hostig och det värsta är at hon har tappat rösten.. TOTALT.

Det är så pinsamt!
Jag skulle sjukanmäla mig på lönekontoret och får inte fram någonting, ber om ursäkt och att jag återkommer när dom hör vad jag säger. Ringer 10 minuter, 150 harklingar, 15 hostattacker och 1000000 svordomar senare. Och det var verkligen så där... utdraget segt, ni vet... så där som när man verkligen får ta i för kung och fosterland.
"Heeeeeeeej, det är Maaaariiiiikaaaaa..."
"Ursäkta?"
"MARIKA!!!!"
Och där sprack rösten... då fick jag iallafall fram det jag behövde ha sagt och la sedan på luren.

Det är hemskt. Och jag kan garantera att medan du sitter och läser detta så har du ett litet flin.. jävla fult flin ;)

OCH IGÅR KVÄLL DÅ! ... Jimmy drog någon dåligt skämt och marre sätter igång garvet...
OCH LÅTER SOM MARGE SIMPSONS?!
Så där som hon låter när hon garvar?
Vad kul att någon ser så kul i att marre är sjuk... ;)

Jag har förbjudit folk att hälsa på mig och ännu mer förbjudit dem att ringa mig.


Jag tänker stänga av alla telefoner och låsa dörren, ingen ska få höra eller se mig i detta tillstånd ;)

Se där vad snäll jag är, jag skonar världen ;)

Kommentarer
Postat av: Mankanan

Haha! Vad roligt! Den lilla rösten ännu mindre! ballt :D Krya på dig!

2008-02-13 @ 16:06:29
Postat av: my

jag har låtit precis lika dan sen i lördags ;D och sen i måndags vaknade jag upp med halsfluss! det är kul! så du är inte ensam =)

2008-02-13 @ 17:05:01
URL: http://mysi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0