Måste bara...

Anna har ju presenterat oss alla i sin blogg.
Om jag skulle få för mej nå sånt, så skulle ja ju sno hennes idé.
BUT WHO GIVES A CRAP!?

Jag ska förklara alla lite snabbt i bokstavsordning:

Anna: Sticker ut i mängen, vågar säga högt och tydligt sina åsikter vad gäller... ja, allt. Hon är riktigt frän, hon har köpt ett dockhus hon ska flytta till snart.
Ann-Christin: Betér sig ibland som om hon vore 20 igen. Kanske inte så konstigt när genomsnittet är 20.
Annika: Vet inte ens om jag vill ge en kommentar här.
Alex: Väääldigt annorlunda kille. Tar kort på sina spyor och skickar som mms till oss på fabriken.
Carina: Väldigt tyst av sig. Säger inte gärna mer än hon måste.
Carmen: Våran lilla tyska väninna. Kan svära och ta i om hon bara visar framfötterna lite.
Emma: Världens mest oskyldigaste person, till utseendet. Men skenet bedrar... skapligt!
Heidi: Samordnare och kan aldrig vara tyst. Hon pratar mer än hon hinner andas ^^
JO: JanOlof. Våran maskinställare. Alltid lika glad och kommer med sina dåliga skämt ;)
Jens: Farbror ful. Akta er ungtjejer ;)
Katarina: Ännu en till som ser oskyldig ut. Svär och pratar nästan lika mycket som Heidi. Har världens sötaste hund ^^
Micke: Luring ;) Man vet aldrig om han skämtar eller är seriös... med nånting. Busig o lurig är han.
Malin P: Väldigt försiktig? Har sina pratglada dagar hon med.
Malin Ö: Dominerar, pekar och hojtar och alla gör som hon säger.
My: Malins kusin. Pratglad och pratar innan hon tänker ;)
Marie: VA? har vi en Marie på vårat skift?
Maarit: Jahaaaaaja. En som syns lite överallt när man minst anar det.
Marre: That´s me. Ingen kommentar.
Peter: Våran maskot. Hatar att han ska försvinna. Hoppas fiskrensningen i Norge går bra ;)
Robert: Tyska maskinställaren. Älskar att parta, prata och använder miljonton av aftershave.
Stefan: Smarta Walle! Även han är en sån som pratar innan han har tänkt på vad det är han säger.
Susanne: Min tränarpolare :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Aldrig trodde väl jag att jag skulle sitta på en
"blogg". Kul förresten!

http://susning.nu/Annorlunda
Alla vet vi vad Nonel har för rykte, skönt att någon tycker jag är annorlunda då. Men att jag skulle skicka mms till mitt skift.. Nej nej, det måste du ha fått om bakfoten. Det var ju till Peter. Tänk om jag hade vart lite busigare, då kanske hela skurhinken hade kommigt istället för i ett mms. :-)

Schwing schwong och lycka till på jobbet när vi går skilda vägar "nonel-marika".

Alex

2008-02-21 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0