Nu är det mycket

Igår var en perfekt dag.
Var med Jojo på Em, tog n öl och cider, samt lekte snickare inför vårat Julibuller i helgen :)
De bilderna kan jag tyvärr inte lägga ut ÄN, då förstör jag överaskningarna för alla som kommer :)
Roliga kommentarer och bilder tog vi :)


IDAG fick jag min hoj!
Min KTM 80 kubik, 2taktare!
Skulle ha haft 125:an men nådde inte ner till marken, så typiskt mej!
Men jag fick alla de kläderna jag ville ha iaf, matchande färger och allt.
Fick ett sms av Jojo:
"GRATTIS! Sen nån dag blir det photosession där motivet är "marre in the action on the bike! Photographer: Dookie"."


För att inte tala om hur stolt min far var.
Jag lovar dej, lilla pappa:
Snart är det dags att införskaffa golfbagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0