en hårig pung

"Du kommer inte att få en så ambitiös arbetsdag" stog det i horoskopet idag.
YOU´RE DAMN RIGHT!

Det har åskat, så max 2 timmar har vi jobbat idag.
Resten av tiden satt vi i matstugan och blev ännu mera "familj".

Vi hade en vääääldigt djup och fin diskussion ang Jens fina cykeldräkt som numera är rosa ist för vit. Har även diskuterat håriga pungar, cykelbyxor och Bobo.
Av någon skum anledning började Katta undra vart karlar lägger (garvar, men lika bra att skriva det rakt ut) PUNGEN när dom cyklar... Hänger den på sadeln, vid sidan om, eller uppåt mot magen?
Eller gör man som fina Bobo och låter den hänga fritt utanför shortsen? ^_^

"Vadå, vad menar du nu? Man SITTER ju inte på den, fattar du väl?"
"Nää.. men du har väl en SÄCK, eller hur?! Och var tar den vägen?"


Jens förklarade så fint att "när man har cyklat så finns det inte så mycket att lägga åt sidan. Den lixom... KRYMPER IHOP och drar sig innåt".

Och det är inget ljug när jag säger att jag grät av skratt.
Och jag fick väldigt roliga tillbakablickar från när jag var liten - gubben i kiosken som alltid har för små byxor.
Och just en sommar hade han såna där.. du vet, äckligt tajta shorts så att dom nästan skavde på låren ... OCH PUNGEN HÄNGDE UTANFÖR.  >_<

Nu vet jag varför jag alltid tittar bort när jag ser karlar på stranden med små tajta badshorts.
ÄCKLIGT.


Kommentarer
Postat av: anonym

HAHA.. fan va sjuka ni är på jobbet :)

2008-06-16 @ 15:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0