Helgen

Jahaaaaa.
Skulle ha åkt till Sthlm, men vissa blir sura om jag drar dit så jag går på studentfest här i Örebro ist.
Blir nog rätt kul det med, hemma hos Emelie först och sen utgång. Trevligt trevligt.

Imorgon ska jag antagligen träffa Loffepoffe.. (Olof) sen är det min tur att vara chaffis. Allt folk som ska se på fotbollen behöver ju någon som kan skjussa.. och varför inte fråga MARRE? Javisst...


Var en fin stund igår.. Jojo tyckte marre skulle komma ner och möta upp henne efter jobbet - and so I did.
Och jävklar i min lilla låda, va kul det var!
Spy-ljud, garv, planering och en massa flum... det behövde jag. Tack bejbi :)


OCH NU ÄR JOBBVECKAN SLUT. Så nu kan jag faktiskt våga visa mig ute utan att folk ska fråga varför jag inte är på jobbet fast jag är ute ;)
Ingen har väl dött av att få lite frisk luft när man är sjuk? Frisk luft hjälper faktiskt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0