Onsdagkväll

Skulle ha jobbet natt. MEN ORKA?
Migrän, ont i alla kroppsdelar och dessutom är jag inte vaken även om jag ÄR vaken där, you feel me?
Så det vart att vara hemma.
Både Marre och Jojo kände sig lite hängiga så jojo kom över en sväng...
OCH VIPS så var migränen som bortblåst, marre va på bättre humör.

det syns att man inte är helt kry

Planering inför midsommar och om hur typiskt svenska vi ska se ut med gula klänningar, prästkrage i håret, blont lockigt hår och allting, även smink och smycken, ska vara i blå-gult! Även om det så ska bli gult nagellack ;)
Sen vart det ett glas vin där, lite shottar, öl och dessutom en ny sak vi hittade på: APRIKOSKRÄM-LONGDRINK!
Så kul att komma på nya drinkar, det är mitt kall!

jooo, jag tackar, ja!




Och idag är huvudvärken något av det värsta jag vart med om. T.EX. ligger jag i sängen och skriver detta inlägg, tyck synd om mej.
HUR kommer det sig att jag orkar skriva om jag har så ont då?
JO det ska jag säga er, era nyfikna troll:
Sociala livet.
Efter att ha ockuperat telefonen, legat vid msn och skräpat i 2 timmar så måste ja skriva av mej lite.

SUG PÅ DEN NI...   där har ni något att skvallra om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0