Snart Sthlm

Det är ett jäkla farande på mig fram och tillbaka över landet.
Nu ska jag tillbaka till Sthlm - igen. Men den här ggn blir det lite annorlunda.
Åka dit med jobbet, mitt skift. Ska bli INTRESSANT att se hur det kommer bli  ;)


Vi ska på Grönan.. YEY! Jag ska träffa Tommy och hans polare Rille (?)... Jag hoppas Therese jobbar så kanske vi kan ses igen! Det är ju några år sedan... för att inte tala om hur kul det vore och träffa Nisse!! Och om Thomas jobbade så skulle det vara kul att träffa han med :)

IGÅR träffade jag Niklas för första gången på några år, inte har du ändrat dig mkt inte ;)


Nähääääänä, om man skulle ta sig ut och sola lite igen då ;)


Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0