Söndag

Då var det Söndag.
Ledigheten är slut och nu väntar en ny arbetsvecka.

SE JÄVLAR ANAMMA ÄR DET MIDSOMMAR!
Vad jag längtar ;)

Annars har Söndagen sugit, det har vart trist och jag glömde att Peter skulle ha kommit med en massa saker.
Hoppsan, det får bli imorgon ist.
Men jag har shoppat idag igen.. nu behöver jag nog inte så mycket mer inför midsommar.
Min gula klänning med blått band, blått smink, gula naglar, blåa smycken, gula skor.
KLOCKRENT ;)

Jojo - du måste handla ditt snart!

I övrigt...
Sitter och sörplar i mig min banan-hallon-jordgubb-yoghurt-äpple-blåbär-mango&bananpuré-SMOOTHIE!
Den vart goooood ;)

Imorgon börjar min gamla polare Niklas på fabriken åxå.. Kan bli kul :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0