Svinkoppor? Vad är det?

Vad läskigt.. en tjej på jobbet har SVINKOPPOR?
Och marre hävde såklart ur sig en så otroligt dum kommentar som: "Vaaa? Jag trodde den sjukdomen var utdöd?"
Erika - levande bevis på att det fortfarande excisterar!!

Och så talade jag med Tommy idag och råka nämna dagens lilla diskussion från jobbet.

"Svinkoppor? Vad är det?"

WAAAHAHAHA!! Jag garva så jag fick magont.
Sveriges äldsta sjukdom, och han har ingen aning om vad det är?!

"Svinkoppor? Nej för tusan, jag vet ingenting om Sveriges äldsta sjukdom. Jag är stockholmare, och vet vad HIV och AIDS är..."

Kill me now


Kommentarer
Postat av: dookie

det var ju det jag hade den där vintern då vi festade så friskt :p du vet när jag hade det där såret på näsan, haha, såret som flyttade sig

2008-06-19 @ 09:49:20
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha! Men nu har jag inga svinkoppor längre, nu har jag skabb istället!



Tänkte på dig idag gumman! Kram!

2008-09-12 @ 23:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0