A little bit of marre

Varför låter jag en SÅDAN liten grej göra mig så deppig?
Jag överlever (tydligen). Jag behöver inte dig, och jag har allt annat jag behöver.. för stunden iaf  ^_^ Fast visst är det sorgligt...

En resa med Latifa och hennes karl till Thailand i November sitter ju inte fel.. Ska kolla och antagligen boka biljetten i Juli.. (Fast jag fattade inte varför just DÅ).

Det bästa av allt är att Latifas päron har hus i Phuket, så vi får bo där.
JOOOOO, jag tackar ja!

Och så pratade vi lite om den här med jobbet på Gran Canaria.
Jaaaag tror jag slopar den drömmen om att jobba där;
Sova hela dagarna, äta EN gång om dagen för att sedan jobba från 20:00-04:00 ha en massa dregglande karlar stå o glo på en för att man inte väger mer än 40kg, för man dansar bort allting?

Hmmm.. njetski.
Då finns det ju andra drömmar jag har...

Jag ÄÄÄÄÄR så sugen på jobb i Sthlm, ett jobb. Men jag vet inte.. vill jag riskera min lägenhet här som jag har kämpat så mkt för? Kämpat för att det inte ska bli någon jävla bostadsrätt på området där jag bor?
Valet är fan jobbigt.
Men visst fan skulle det va gött med ett nytt jobb, komma härifrån, komma bort från allt och lära känna lite nytt folk. Det finns så många människor därute som behöver en marre ;)
Så många platser som måste ha en marre där ;)

A little bit of marre in yer life!
A little bit of marre everywhere!


Jarå, and you know it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0