Småsaker

Hehe.. det är lite småsaker på jobbet som man lär ta upp nu asså.

Till att börja med kan jag kommentera Kentas lilla ploj om Venedig.
"Var det bra i Venedig?"
"Joooooråååå.."
"Jaaa, ja kollade på bilderna, det verkade vara ett riktigt FLYT..."


---------------------------------------------lmfao-------------------------

Sen till lite annat Kenta kommenterade häromdagen. Emmelie tappade sin matlåda i golvet och Kenta kommenterade snabbt att lådan var en TAPPERware ;)


Jag fick mej en liten läxa idag på jobbet. Marre var fraktare på förmiddagen och hade gjort ett ganska stort fel. När Jens, så duktig som han är, hade förklarat hur jag skulle ha gjort ist så satt jag kvar en stund extra.
"Gå ut och jobba med dej nu."
"Nää, jag orkar inte."
"Annars skickar jag Dorra på dej."
Marre reste sig fortare än kvickt och Jens vart förstummad.
"Hur kommer de sig att du är mer rädd för henne än för mig?"
"Hur ska jag säga det.. man tar inte dej riktigt på allvar, Jens."
"ÅÅÅÅÅÅH.. det var ett slag under bältet!"
"Förlåt! Men om det är till nån tröst så kan jag säga att det kom rakt ifrån hjärtat."



Jens förklarade även hur viktigt det är med friskvård, och att vi var väldigt nära att få det på jobbet en tid förut.
"Det är väldigt viktigt med motion och friskvård, vi borde få en halvtimme varje dag efter lunchen."
Det var i samma veva som han och Gillis skulle åka hem.
"Farsan, kör du ner bilen så väntar jag här!"

Say no more, say no more ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0