Snart Göteborg

JAAARÅÅÅÅÅ!
I helgen bär det av till Göteborg, staden som förlorade att bli huvudstad!
Men det skiter ju Georg Bush i, och jag med för den delen för jag ska dit ändå!

Med Jojo och Jess i klacken ska vi ut o röjja stadens dansställen, gå på Liseberg och kommer antagligen se alla dessa knäppa människor som ska vara med i springmaratonet som går rakt igenom stan!

Grillning var det tal om, vid nån sjö/havet, så bikini ville Jess att vi skulle ta med.
Och jag är inte den som är den, säger hon bikini - så tar jag med bikini! ^_^

HELL-TO-THE-YEAH!
Nu kanske man får användning av linnena jag beställde till senaste festen som inte kom i tid? Eller så kommer jag hitta nån gammal trasa någonstans längst ner, längst in ;)

HUR SOM!
Gööööteeeeeboooooorg... JO, JAG TACKAR, JAG!


Se till o ge mej fint väder nu!

Kommentarer
Postat av: dookie

svar: haha, ja, faktiskt! eller lite iallafall. "not" säger ju jonas gardell i nån standupshow. eh, ja. hoppas verkligen vädret blir bautabra i helgen!

2008-05-14 @ 20:35:05
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0