25 år!

Jimmy blir 25 år idag.
Damn, you´re old! Dags för marre att skaffa sig lammkött? ;)

Imorse fick han kaffe på sängen (inte bokstavligt, jag hade faktiskt med en kopp) 2 presenter varav en är "Jeff Dunham - a spark of insanity"-DVD:n.
Den andra presenten är SPA-fredagen vi ska på nästa fredag!

HEMMAGJORD SMÖRGÅSTÅRTA för den som vill komma dagtid.
Ni som kommer ikväll får ta med eget bruk :P

Nu ska jag ta en smärtstillande för min axel, gräma mig och ha ont resten av dagen.



Grattis på 25års-dagen!



Och förlorarna i innebandyn igår vart såklart NORA bara för att jag hejjade på dem.
Iofs så spelade Lindesberg väldigt fult, om man nu kan kalla det spel? Att sparka bollen, tacklas, knuffas och slå med klubban på andras ben tycker inte jag är ett manligt spel. Dom gjorde allt för att ha bollen, dom såg nästan löjliga ut på planen, så sprättiga var dom! Dom såg ut att ha panik för att dom inte hade bollen, fattarni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0