25årsfesten

Igår var det en riktig brakarfest för Jimmy.
Eftersom Marre gick på smärtstillande vart det lungt för henne. Men bara för att man är sjukskriven med en dålig axel betyder ju inte det att axeln blir sämre för att det är lite folk här, eller hur?

Festen började rätt lamt, det var marre, jojo och 13 karlar, och ALLA spelar innebandy. Shit va kul vi hade, inte fattade man mkt av deras snack. Men Mårten var iaf gullig och försökte prata makeup, hårfärg och andra vårdprodukter fast han inte förstog hälften av det han sa. Tänken var ju snäll iaf.

Efter några timmar kom det fler tjejer och då vart det faktiskt lite roligare, och sent som bara den kom min Helena!
ÄNTLIGEN som jag har längtat!

Mycket folk, blandad musik och högt var det. Precis som en fest ska vara.
Och jag böt bara outfit EN gång den här gången!

Det vart 2 stycken utav KVÄLLENS CITAT:
"Tjenare Kim, hur är läget?"
"Äh, det är ju synd att klaga. Jag har ett popcornflan i halsen och jag håller på att dö."

Kvällens andra citat:
"VA? Heter han Micke?!
"Vem då? Jimmy?"

      
Kvällens första         Seawall till Cara
outfit.                           Mia som vanligt ;)

Och snart får man köpa en ny gästbok :P

Kommentarer
Postat av: dookie

heter han micke?

vem då, jimmy?



lätt roligast!

2008-11-16 @ 16:13:12
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0