7 sanningar

ATTANS BANANER!
Jag vart just utmanad av Jessika att erkänna 7 sanningar om mig själv - vanliga och skumma sanningar.
Shut this in your face, Jess:

1. Ser jag en krigsfilm tycker jag mer synd om gubbar med skägg än dom som är rakade.

2. Jag drömmer ofta att jag är en stork. (Vad betyder denna hemska dröm?!)

3. Jag skämms för att jag är så lättlurad. (Som gången jag skulle hämta en bränd CD-skiva, och jag inte visste vilken det var. Kim sa åt mig att vände den upp-och-ner och vinkla den, då kunde man se texten på undersidan av skivan).

4. När jag är gammal och har levt mitt liv ska jag leva på choklad tills jag dör av antingen fettma eller för att jag inte orkar röra mig ur sängen.

5. Jag är HELBLIND utan mina linser - jag ser inte längre än 2 meter!

6. Jag gråter när jag ser "Garfield"-filmerna, (Han blir ju utmobbad!)

7. Min största dröm är att jobba utomlands. (Som jag nu har pratat med min kära sambo om att jag ska göra nästa år!)


Nu kan jag utmana lite personer:
(Dookie kan jag inte, Jess har redan utmanat henne)
Andreja
Erika
Seawall

Kommentarer
Postat av: Seawall

Hmmm 7 sanningar??? Fan har nog fan inget att erkänna för folk.....hmmmm nåväl lär fundera lite på detta!

Krims Krams

2008-11-07 @ 17:41:06
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Seawall

Utmaning utförd.....

2008-11-08 @ 12:09:57
URL: http://seawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0