Borlänge Badhus

Hmm.. ändrade planer.
Gott folk, den 20 december blir det badhuset i Borlänge.
HÄR SKA GÖRAS KARRIÄR!

Inatt gjordes sista natten med gänget. Betyder att på måndag har jag fått ett nytt skift jag ska gå med.. och alla andra med för den delen.
Varför ska man splittra på ett skift man trivs i? Jag vill jobba med dom personerna, med undantag för vissa ;)

Idag blir det julklappsshoppande som heter DUGA. Jäklar vad ja ska bränna stålar!
Och det är jag ganska duktig på, förra mellandagsrean brändes 70 000 spänn.
Ännu ett tips är när jag var i STHLM och shoppade och hade glömt föra över pengar till mitt shoppingkonto..
UTAN PENGAR TILL BILJETT HEM!

Den gången var jag rätt skitnödig.


NÄHÄ.
Ha en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0