Gustavsvik

Vad kan jag säga?
Jag har ingen röst, är blåslagen och har träningsvärk.
Desutom har vi gjort historia på Gustavsvik.
Det finns inget vatten kvar i poolerna, kanorna är trasiga och behöver ljudisoleras, vattnet behöver bytas ut och... kanske helrenoveras helt.


(Igår gjordes karriär - Helena vart känd som kvinnan som totalförstörde Gustavsvik, hamnade på efterlyst, åkte fast av Hasse Aro, åkte i hålan med Björnligan och dessutom gjordes det en DVD om hennes liv. Denna händelse vart större än bion - och jag har bevis på de tså ingen kan ta denna ära ifrån henne.

Det vart iaf vårat mål igår.)



DAGENS CITAT:

"HÅLL UNDAN" - totalkrashning i vattnet.
"ÅÅÅÅÅÅH HELVETE VA FORT DET GÅR" - Jocke i nerförsbacke i discotunneln.



Och nu mina vänner - ska jag på SPA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0