Hämnd! SKICKA PÅ MIG, BARA!

HAHAHA!
Är det något jag brinner för så är det att ställa till med scener och framför allt HÄMND.
Jag får helt enkelt tro på det alla säger, fast svårt är det.

Om du bara visste vad jag önskar att jag hade sett din min när du kom in på Ica och fick din utskällning.
Jag lovar, det var inte ett DUGG planerat ;)
Men jag tycker om dej ändå ;)


TA LÄRDOM AV DETTA GOTT FOLK.
Innan ni ger ut info som ni inte vet är äkta, och det berör marre och hennes nära - var beredd på att inte gå säker i Nora ;)
Fråga VM-spelaren innom plastbandy - He knows ;)
IN YOUR FACE!


ÖVER TILL ANNAT.
Skulle ha vart i Lindesberg idag för att träffa Helena.
Big NoNo. Man måste ju vara hemma och förbereda för jobbet.
SUCKS BIG TOE.

I helgen blir det röj däremot, Helena vill gärna gå ut imorgon - I LINDE?!
Ursäkta, sen när vart Linde ett ställe man går ut i?


Kommentarer
Postat av: Erika

Dem har ju en krog, Bacchi, som ligger vid folkan :) Brukar vara trevligt där... Har jobbat där en gång :)

2008-11-06 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0