Innebandykväll

Ikväll har jag fått med mej Jojo till att vara cheerleader på bänken!
Nora IBK mot Lindesberg.

NORA NORA NORA!!!

Förlorar ni den här matchen OCKSÅ ska jag tammetusan sluta titta på erat sunkna spel.

Jag kanske skulle börja med en annan sport utom aerobic, köra cross och simma?
Handboll  - Skulle inte funka - jag är ju bollrädd.
Ishockey - skulle inte palla att bli tacklad då jag är så hämndlysten av mig och förmodligen skulle krossa den personens skalle mot glasrutan.
Innebandy - Där spelet går ut på liv och död? Don´t think so...
Fotboll - Samma problem som längst upp.
Volleyboll - Kanske skulle funka, men då har vi ju det där med HÖJDEN på nätet :(
Tennis - Träligt.
Rugby - Jag skulle sitta som ett frimärke på en vägg någonstans.
Amerikansk Fotboll - ligga söndersmulad på marken och bli bortspolad av regnet.
Basket - Then again... korgen och dens höjd :(
Ridning - Behövs ingen häst för det inte ;)
Längdhopp - JAVISST, eller hur!? Och bli utskrattad?


Aerobic, kör cross och simmar.
Räcker det för att hålla kroppen igång?
NEJ.

Har Marre för mycket energi och vet inte var hon ska göra av den?
JA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0