-ingen rubrik-

Denna dag har sugit rejält hårt.
Nya arbetsschemat till jobbet suger - ledig 1.5 dag sedan jobba 5 dagar - ledig 1.5 dag igen!
Skit.

Det vart bättre sen när jojo o marre tog en latte på Café Centrum.
Har fått skratta ltie idag, pratat av mig och lyssnat på intressant prat - till skillnad från allt skit man får lyssna på på jobbet.

Kommer hem hit, slår igång musik som killarna på Panderosa spelade, och genast är marre på topp!
Up och dansar till alla låtar jag fick lära mig - när jag hör denna musik och blir påmind om Alanya - då mår marre bra.
Eller ännu bättre: jag hade mått som bäst om jag fortfarande var där, i dansande fart :P

Imorron ska man upp igen, 04:50.

Tillbaka till verkligheten.

Men det måste inte vara så här!
Det är bara här i kallt väder som vardagslivet är skit.
Hade vardagslivet vart i ett varmare land hade allt vart så mkt lättare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0