I MADE IT!

HELL-to-the-YEAH!
I made it, jag klarade sista natten utan att storkna! Och jag klarade av DIG! :) Nu är man ledig ända till Måndag och tiden ska spenderas väl!

Denna helg är min favorit på hela året - Halloween.
Idag ska det göras pumpor, pyntas med skräck så alla "Trick or Treat"-ungar blir livrädda (och jag får behålla allt godis själv). Inte något uträknat, va? ;)

Så himla kul att få klä ut sig! Jag ska testa min outfit senare idag så ni får se :)
Och imorgon - WOHO!

Jag älskar Halloween.
Jag älskar att bli skrämd och att skrämmas, och framför allt STÄMNINGEN, den är så mysig på nått sätt.
Jag känner mig trygg, denna fasansfulla tid på året.

Men jag lovar och svär - kommer det någon med detta fasansfulla ansikte eller något påminnande kommer marre att bryta ihop och gå hem.
I DON´T DOOOOO CLOWNS!

Kommentarer
Postat av: Andreja

haha fan vad läskig clownen såg ut.

Min syrra är livrädd för clowner.

2008-11-01 @ 17:10:22
URL: http://bluesparkledevil.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0