i stundens väntan...

...på att få jobba natt. Igen.

Idag var en dag jag verkligen uppskattade och BEHÖVDE.
Lunch + fika med Jojo, så man fick prata av sig lite och inse att inte bara jag är deppad över denna årstid.
Jag konstaterade idag att jag behöver uppiggande piller mot mina depressioner!
Om jag är ensam för länge och inte har något att göra börjar jag GRÅTA.
Jag KAN verkligen inte vara ensam, jag HATAR att vara ensam!
Så kom hit och umgås med mig... NU!

Har även haft en lektion i turkiska idag!
Lärare: Recep.

Det va skitkul, hoppas jag uttalar allt rätt bara.


Ta detta till exempel:

bir içki hazırlamak

Tro mig, det är ALLT vi behöver kunna för resan i sommar!
Gratisdrink till den som listar ut vad det betyder!!


Kommentarer
Postat av: anonym

"SKÅL"? - "Ge mig en drink"? - "nu ska vi festa!"?

2008-10-29 @ 17:14:35
Postat av: Erika

typ, Gör en drink till mig?

2008-10-29 @ 22:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0