Inför nattskift

Ja.
Igår gick jag på mitt första nattskift för den här perioden.
Fyfåglarna vad segt.

Så vad gjorde marre igår kväll då?
Hon kollade på innebandy.
Don´t get me wrong - jag gillar innebandy.
Om det är HERRAR.

Igår var det Noras Damlag - MOT ÖREBROS DÖVA DAMLAG!

Jag måste få säga - väldigt intressanta konversationer ;) Jag förstog nog.. absolut ingenting.
Inte speciellt mycket till jubel när dom gjorde mål, men man kunde höra ett "mmmm" då och då.

Det mest jobbigaste var att man satt och snackade dänga om jobbet - för att sedan se att min CHEF sitter i raden framför.
Ajfan.
Jag ska nog lära mig att se mej omkring och verkligen försöka lägga märke till folk - så behöver de inte bli sura (för att man inte vet vilka de är) eller för att inte tala innan man vet vilka som finns i sin omgivning så man inte behöver göra sig till Noras pinsammaste människa som alltid säger fel saker vid fel tidpunkter.

GLAD ÄR JAG, för Erika har fått jobbet på ABB.
Nu är det spara pengar inför resan i Juni!

En fråga:
Varför, ooh VARFÖR, har man ett död, nerfryst husdjur i frysen?
För att det är för hårt i marken för att gräva ner dem, JA.
MEN NU?! NU går det för tusan att gräva i marken!

(Det var min stora fundering från nattskiftet när jag hörde gamlingarna tala om vad de hade hittat i sin grannes frys. Vad de nu hade där att göra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0