TURKIET 2008

Onsdag - Resdagen. (24 september.)
Efter att ha rest hela dagen (1.5h bil, 4h flyg, 2h buss) kom vi äntligen fram till Alanya och mitt älskade hotell Palmiye Beach.


Vi kom tidigt på kvällen men ändå vart det mörkt, solen går ner i horisonten redan vid halv 7. Vi kom lagom till middagen och det absolut bästa var PAPPSKALLE!
Han kom ihåg oss! Jag kommer aldrig glömma hans glada ansikte när vi kom upp bakom honom och ropade HANDTRALLA! ^_^

Efter middagen fräshade vi till oss och sen BAR (hehe) det iväg till Panderosa. Älskade Panderosa och min Recep (Charlie Sheen-look-a-like).
Om möjligt så såg han gladare ut än Pappskalle när han såg oss. Han fixade bord snabbare än blixten och sedan var showandet igång. Dom har övat en hel del sen sist ;)
Jimmy och Ulla var trötta efter resdagen och gick tillbaka till Palmiye vid 12-snåret medan jag och mor gick ner till hamnen.
POSITIV ÖVERASKNING när Kemal kände igen oss innan vi ens hade sett honom! En puss på kinden där och vi vart bjudna på det ena och det andra på hans båt BLACK PEARL.

Efter det gick vi också tillbaka till hotellet.


Dagens citat:
"Are you swedish?"
"Yes."
"GE MIG SNUS!"

(En ny kille på Panderosa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0