TURKIET - Fredag

(3 Oktober)

Vi solade hela förmiddagen och bara njöt.
Det bästa av allt är att jag aldrig nånsin under hela semestern, tänkte en tanke på Sverige.
Det är att ha semester, det!

På EM käkade vi ute på nån restaurang och helt plötsligt ringer Jimmys telefon, och eftersom AC (min kusin) var i Alanya samtidigt så trodde ci det var hon som ringde och skulle fråga när vi skulle gå ut tillsammans.
Men så fel vi hade.

"TJAAA! Gissa var jag är - ALANYA!"

FAAAAAN va roligt!
Mårten var i Alanya!
Världens roligaste partymänniska!

Därefter middagen gick vi till hotellet och fräschade till oss, sedan vidare ut för att träffa AC och co. för lite party.
Vi var såklart på Panderosa, 13 personer var vi och vi fick hela stället att gunga. Jag tror nog att det var vi som fyllde stället ikväll, med dans och mest drinkar. Kul som fan var det!

Och rätt som det var så kom Recep fram - med en ros.
EN RIKTIG, röd vacker ros.
Man blir tammetusan tårögd.

Fick även 3 rosor av Jimmy ;)

Dansandet var i full gång och 2ggr fick jag dansa med Recep, skämde ut mej totalt!
Helt plötsligt kom PAPPSKALLE till Panderosa, vi bjöd han på bärs och sedan drog vi alla till Robin Hood.
HELT DÖTT. Vart fan är alla människor?

Det var sent, så alla var ju ute o parta.
Vi såg en massa människor överallt - men inte en enda turist.
Hur kul är det att parta bland en massa turkar och behöva känna sig som vargmat?

Vi drog därifrån fortare än kvickt till Bellman, det sög.
Vi drog till Doors. Det sög också.
Vi drog till något annat stället vid hamnen - som sög hårdare än hårt.
Så vi hamnade tillbaka på Robin Hood.

Pappskalle var rädd att bli bakis imorgon då han skulle jobba tidigt igen, så ha ngick hem rätt tidigt. Sen drog vi andra med.


DAGENS CITAT:
"Do you need anything? Cooks, hasch?"
(En kille utanför en klädaffär på väg hem från Robin Hood.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0