TURKIET - Lördag

(4 Oktober)

Idag var vi på Delfinshowen utanför Alanya!
Man blir tårögd av att se så vackra djur, och att vi hade första parkett gjorde saken bara bättre.
Den började skitbra, först ut var ett par sjölejon som höll takten, klappade fenorna och SJÖNG med till låten "I got a girl" med Lou Bega.
Vilken stämning!

Men det klart bästa var...

ATT JAG FICK SIMMA MED DELFINERNA!!!!
Nu
kan jag dö lycklig, jag har uppnått ett av mina mål som jag har satt VARJE gång jag har vart utomlands, (och då har jag ändå vart utomlands 6 gånger).
Jag vet att Ulla trodde (och kanske önskade) att jag skulle banga ur för hon hade tagit med sig sin baddräkt - MEN SYND. Nu när jag äntligen får MIN dröm uppfylld som jag så länge har strävat efter.. TROR du verkligen att jag BANGAR då?!
Hahahaha...

Fotografer var med och det vart massa bilder på mig och delfinen. Den bästa är när jag får en puss på kinden av delfinen. Eller när jag simmar på hennes fenor, eller när jag dansar runt med henne i poolen och håller i fenorna (som jag trodde skulle gå av).
Jag älskar den delfinen.
MEN DAAAMN vad stora dom djuren är på nära håll! Så ofantligt stora, men inte en endaste gång var jag rädd.
Hon var så kelig och gosig, men ändå lite busig.
Jag fick mata henne också!

Efter simmandet och fått de bilder jag ville ha så vart det en rätt seg dag.
Solen hade stekt på skapligt bra, och jag hade vart så spänd och förväntansfull inför det här med delfinerna, så jag var helt matt.
De andra såg också ut att vara rätt matta, så resten av dagen tog vi det ganska lungt. Vi coolade ner oss med glass och somnade faktiskt vid 9.

Imorgon ska vi ju upp tidigt!

Manavgatfloden väntar!


DAGENS CITAT:
Uuuuuh.. förlåt att jag gör er besvikna. Attans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0