TURKIET - Onsdag

(1 Oktober)

Idag åkte vi med Big Baba.
Båten man bara har tittat på i 3 års tid. Äntligen BIG BABA!
Men självklart ska något gå snett - marre blir sjösjuk så hon fick göra det bästa av situationen - ligga stilla i solen och bara sola.
Inte för att jag klagar ;)

Ullas ragg (DJ:n från Panderosa) ragga på marre och talade om vad han tyckte, tänkte och VILLE under hela båtturen, och lite illa till mods vart jag då jag och Ulla inte hade kommit så bra överens under semestern.

2årsdagen firade vi med en av Alanyas finaste restauranger - Uppe på berget under borgen.
Pickup-service hade dom med - betyder att restaurangen hämtar upp oss vid hotellet, kör oss till middagen och kör sedan oss tillbaka till hotellet - gratis.
Vilken utsikt.
VILKEN UTSIKT.
Mörkt ute klockan 7, med 25 graders värme och en utsikt över Alanyas hamn som är upplyst med alla båtar, pubar, krogar och hus.
Man vart målllös.

Sen vart det Panderosa som vanligt.

DAGENS CITAT:
Ska jag vara ärlig så har jag glömt att skriva upp ett sånt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0