TURKIET - Tisdag

(30 September)

Idag var nästan äckligt varmt.
MEN VAD ÄR DET JAG SÄGER?
Jag är inte den riktiga marre om jag skulle klaga på värmen.
Det var underbart varmt idag, så direkt efter frullen (kl.8 på morgonen) la vi oss på solstolarna och pressade i flera timmar till någongång på EM. Vågorna hade lagt sig så nu vågade man bada iallafall, men efter förra årets lilla blick på fisken som anföll mitt cyklop så vägrade jag snorkla.

På Tisdagar är det Sali Bazaar i Turkiet.
Det betyder jättemarknad och jättebilligt.
Ni kan ju gissa vart vi hamnade.

Rätt.

Men KAOS innan vi lyckades ta oss dit.
Alla vi frågade efter vägen sa att "Sali Bazaar is nothing! It´s only clothes!"
Hehe, nu brjar vi snacka mitt språk.
Jätteshopping och jag köpte en ny Halloweendräkt - Magdans-kjol och tillhörande topp.

På kvällen var det middag på hotellet igen, med en otrolig DRAGSHOW.
Ok, jag har inget emot karlar som klär ut sig till brudar, sjunger med sin basigaste mansröst och tycker att han är skitsnygg - men när han bara pratar på tyska hela tiden så tappade jag sugen.
Maximum Pappskalle vart faktiskt SERIÖS för första gången under vistelsen, och hade deeptalk om sitt privatliv.
Vad gulligt att släppa in oss så mycket på sitt liv. Han berättade att han har vart gift med en dansk t.ex.
Efter det drog vi IGEN till Panderosa.

Recep vågade först inte ens prata med mig för han visste inte om han fick för Jimmy.
HALLÅ GULLPOJKE, vi är bara vänner ;)
Sedan när jag hade förklarat så kasta han sig över mig hela natten - bokstavligen.
Pussar och kramar är bara förnamnet.


DAGENS CITAT:
"ALLA jävla turkar är på dig!"
(Jimmy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0