TURKIET - Torsdag

(2 Oktober)

Idag finns inte så mycket att berätta.
Sol och bad exakt hela dagen. Deeptalk med Pappskalle igen och jag gillar honom bara mer och mer.

På kvällen var man lite smått uttråkad efter att bara ha solat hela dagen så man behövde piggas upp.
PANDEROSA och mina små gullpojkar som är tillhörande.

Idag var det extra kul.
Recep gjorde allt jag bad om - ALLT.
Jag ville höra Chihuahua-låten och se deras dans till den.
5 gånger gick han fram till Denniz (DJ) och sa att han skulle spela den FÖRBANNADE låten.
När den äntligen kom igång vart marre uppdragen... igen?! För att lära sig dansen.
Nog för att jag har lätt för att lära mig och inte har problem att lära mig danser men den här gick förjävla fort!
Inte för att Recep kunde den heller ;)

En ros fick jag av Recep - gjord av en servett - som jag såklart glömde när vi skulle tillbaka till hotellet.

DAGENS CITAT:
"Det där är ölmage."
"Det avgör saken, jag dricker RAKI resten av semestern!"
(Jimmy undrade vad det var för mage han hade nu ist för sin lelle-mage som barn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0