Inget crossåka idag

Idag skulle man har åkt till farsan för att träna lite på cykeln nu när den äntligen är lagad.
Men är något lagat så går nånting annat sönder - som bilen med dragkroken t.ex.

Med andra ord: man kommer inte iväg nånstans, kan inte köra hoj och dagen kommer att spenderas med att mecka bil?!
marre o två karlar - vad ovanligt?

och så en liten hälsning:
vad glad jag är över vänner som väljer annat än sina vänner - varje gång.
det ska jag med börja göra men då får JAG en massa skit för det... hur hänger det ihop?
en annan liten hälsning:
HELENA FLYTTAR TILLBAKA!!
Lova ya, honingspaj!


OCH OM EXAKT 17 dagar åker jag till Turkiet - igen.
va gött o slippa detta väder.
All skit som händer på jobbet - "om du ska ha kvar dina piercingar måste du tejpa över dom."
KUL att behöva gå med tejp i ansiktet? NOT. Kränkande för oss som har det som livsstil?

"Nää, nu har det ändrat sej, du får inte ha kvar dom överhuvudtaget."
---- SOM OM jag skulle ta bort mina piercingar för DET JOBBETS skull? Troligen inte.

"Du kan ju köpa kirurgisk tejp, det andas mer."
"MAN DU SA JU FÖR FAN NYSS ATT JAG INTE FICK HA TEJP!"



Din förbannade chef-wannabe!

Kommentarer
Postat av: Jess

GUD så härligt med Turkiet!!! AAAAHHHHH!!! :D tack för mms:et - hattalahå! Kan inte skicka mms själv dock, har inte sånt på min mobil ;)

2008-09-06 @ 11:43:04
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0