på måndag

Usch, sitter här med min äckliga bantarfrukost - men det behövs ju :)

Jag gluttade igenom garderoben lite snabbt igår för att se efter vad  jag ska ha på mig i helgen.
JAG HAR JU FÖR TUSAN INGET! Vad har jag shoppat upp alla mina pengar på? ;)
Insåg att här måste göras något - beställa från The Positive Place - men sen slog det mig att det tar ca 2v innan man får plaggen - SKIT.
Får väl ta nån gammal trasa.


Sen fick marre en positiv överaskning igår.
Under de här två veckorna som vi är i Turkiet ska även min kusin AC vara där, med 5 polare.
DAAAAAMN va roligt. Se till att boka biljetten nu så ni får reda på vilket hotell ni ska bo på - vem vet, ni kanske bor precis brevid oss?

Bild på mig första året från turkiet

På måndag ska jag prata med chefen på det andra stället, ska bli kul och är så förväntansfull.
Och häromdagen fick jag frågan; "kommer du sakna ditt gamla jobb?"
JOBB? - No comment.
SAKNA? - Jag tänker inte gå in på det.

Notera att jag INTE har skrivit något namn, var jag jobbar eller något.


Kommentarer
Postat av: F.D Orica anställd

Skit i det....lägg ut namn!!! Dom ska bara ha!!!!

2008-09-10 @ 15:20:01
Postat av: marre

hehe.. ja la ut namn förut och jag fick världens utskällning. Det är väl inte så svårt att veta vem som skällde ut mig? Den med högast röst som vill höras hägt, jämt och mycket :)

2008-09-11 @ 08:53:27
Postat av: anna

Ser att ingeting ändrats... samma gamla "speciella" ledning gissar jag på..



Hoppas verkligen du tar dig därifrån.. det gör de flesta gott att slippa skiten!

2008-09-21 @ 23:04:25
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0