Walked away

Det var precis vad jag gjorde på jobbet häromdagen - gick ifrån jobbet.
Det var det sista jag tog emot från er alla på fabriken.

Jag har länge bara velat göra som man borde - bara SKITA i det och gå ifrån.
Det gjorde jag igår, och dom kan inte göra ett dugg åt det.

Tack och lov för en helkväll med my baby Jojo.
Drog ut på Harrys och DAMN vad roligt det var!
Vi - och alla 40åringar.
Så roligt, men senare kom det lite mer i våran ålder och det var kul det med.

Ikväll ska jag faktiskt umgås med min mor - vi ska käka taccor, göra hårinpackning bestående av avocado, ägg och olivolja. Ansiktsmask och naturgodis står på tapeten med :)

Sen en film på det - Walk the Line med Johnny Cash.

En helkväll med mamma helt enkelt.
Sen ska jag ha en helkväll med farsan min med, om JAG får bestämma, och i dom fallen är det jag som bestämmer :)


Kommentarer
Postat av: Kristine

Pappa är hemma själv på fredag så han vill säkert ha en helkväll med dig ;)



kram

2008-09-14 @ 20:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0