Discobowling

Denna helg har vart häktisk från när jag vaknade i Fredagsmorse till... NU.

I Fredags = crossbanan som inte slutade så kul, sen en vända in till Örebro där vi handlade lite trädgårdsgrunkor och annat. Mamma var med och handlade ny trädgårdsgrupp.
På kvällen vart det långpromenad och avslutning med ett glas rött för att sedan somna framför tv:n.


Upp tidigt som attan på Lördag då jag skulle infinna mig på aerobic kl.10 i Fjugesta och Jimmy och far min skulle till crossbanan i Mullhyttan.
Vi tänkte att på Lördagskvällen skulle vi för en gångs skull ta det lungt med lite grilla.
Vi kom inte längre än till Statoil så hade vi kvällen bokad.
"Vad gör ni ikväll?"

Där bokades att Marre, AnnChatrine, Anna, Jimmy och Chrisse skulle på discobowling på kvällen.

Klockan blev 7 och AC stog utanför dörren med racerbilen.
Vi åkte in till Örebro, hämtade äntligen Chrisse och Anna efter en väldigt rolig diskussion med fel person i porttelefonen, och gick sedan till Strike.
Tjejerna mot killarna. Träffade HÅKAN en sväng med, alltid roligt.
Lite dricka här och där, och VIPS hade en timme passerat.

Vi gick till NJUTA (en bar som påminner om O´learys), där vi festade till bra.
Som vanligt gjorde marre bort sig.
Denna gång inne på toan, där några brudar stog och "pudra näsan" och jag så snällt gick fram (med sarkastisk röst) talade om hur otroligt "SNYGGA" de var.
Hur skulle jag kunna veta att de var från SLITZ?

Jag säger bara en sak:
KOMPIS-RABATT!

Sen tyvärr kom Seawall med bilen och det var bara att åka hem medan AC, Anna och Chrisse tog dig till Frimis.
JAG VILLE MED!

Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: TT

Nu kommer några härliga besserwisser kommentarer.



No1:

Njuta och O´Learys liknar inte varandra på något sätt alls. Ja förutom då att båda serverer alkohol.



No2:

Det är skillnad på att Pudra näsan och "Pudra näsan". Om man Pudrar näsan så betyder det oftast att man bättrar på sminket. Men "Pudrar näsan" betyder helt enkelt att man snortar!



No3:

Hur kommer det sig att du inte gick ut med tjejerna om du nu ville det? För inte tror jag att Kebaben är en sån elak jävel som tvingar hem dig!





2009-04-26 @ 22:43:46
URL: http://tonysegen.blogg.se/
Postat av: Seawall

Hmmm ja du inte fan tvingade jag in dig i bilen hem till Nora iafl......

2009-04-27 @ 12:20:55
URL: http://seawall.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar; Åh fan! vilka är det som kommer ? :)

2009-04-27 @ 16:16:57
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar; shit, ingen dålig blandning hörru! :) ska på fest i GYTTORP... men man vet aldrig!

vet du om det händer något i stan?

2009-04-27 @ 17:01:32
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: Åsa

Svar; JAAA! :P men jag känner ju typ, inga, här så får väl gå dit det är välkänt folk :P

2009-04-27 @ 21:51:19
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0