Jag är SÅ glad

Tammetusan.
Jag har förlorat en väldigt nära person till mig, jag har förlorat jobbet och njuren gör sig påmind.
MEN JAG MÅR SÅ OTROLIGT BRA IDAG.
Why?
För solen skiner.



Förresten, nu är datorröstningen borttagen från modelljakten så nu kan man BARA rösta via sms.
Så om du har en tia till över på telen så skulle marre bli väldigt överlycklig om du ville spendera den på henne och rösta!
Jag ligger fortfarande etta och tänker så fortsätta denna månad!

Sommaren närmar sig med stormsteg och min längtan till resan gör snart att jag spricker.
JESS, du måste höra av dig så jag vet om du ska med! Vore så otroligt roligt!


Nu ska marre ta sig ut på en långpromenix i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0