Jag måste flytta

Jag kan aldrig mer visa mig på jobbet.
Idag var ett praktexempel på "STANNA HEMMA!"

Det första jag gjorde när jag klev innanför den första dörren var att totalskrota och ramma hela dörren.
"Nu kommer marre"
Jag kom in i byggnaden och följden till ovanstående kommentar va: "Japp, det hörs."

Bara där skulle jag ha vänt och åkt hem.
Men nu kommer höjdpunkten.

Jag gick till kylskåpet och la in min påse med smörgåsar samtidigt som jag pratade med en annan.
Personen ifråga såg väldigt konstigt på mig och jag fattade inte varför,
så jag gick till omklädningsrummet, slängde upp väskan på bänken och ur väskan ramlade min påse med smörgåsar.
Vad tusan la jag då in i kylskåpet?

JAG HAR MENS!
MITT PAKET MED BINDOR ÄR BORTA!
Marre rusade ut i full fart, såg H gå till kylskåpet och
jag har då aldrig skrikit "VÄNTA! ÖPPNA INTE!" så högt och i så hög springfart.
Tyvärr öppnade han dörren.
"Är det här ditt?"


Nu ska jag byta land.

Kommentarer
Postat av: Kebaben

Sånt som händer, du bjuder ju på ett gött skratt på jobbet.

2009-04-22 @ 06:47:53
Postat av: dookie

Ja, det var förstås lite skämmigt ;p Och nu vet alla som läser din blogg också om händelsen. Ha!

2009-04-22 @ 07:47:49
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: dookie

Tack för idag fina du. Det är så himla skönt att prata med dig! Vi babblar på och avbryter varann hipp som happ, men jag lyssnar på allt du säger och vet att du gör detsamma :) Like u alot.

2009-04-22 @ 15:59:18
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha, rolig du! :P

2009-04-23 @ 19:23:09
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0