Mobilberoende JARÅÅÅÅ

Var ligger din telefon när du sover?  Under huvudkudden

Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier?  Aldrig.

Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Naket och jag tror jämt att jag missar en massa.

Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Ja.

Hur många samtalsminuter har du ringt? Eftersom alla ringer mig först, eller jag bara ringe ren signal så andra ringer upp, så är det bara 3h.

Hur många telefoner har du haft det senaste året? 2.

Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Ingen som sagt något. Dock blir de irriterade så fort jag grejar med den.

Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg: "HÄRLIGT =) Jag visste inte att affischerna redan börjat komma upp. Läget annars? Puss" från Olof.

Vad står de i de senaste skickade sms:et? Dom sparas inte i min tele.


Vem är överst i listan över missade samtal? Recep (Turkiet).

Vem är 6e på listan över mottagna samtal? Jimmy

Vem är 2a på listan över uppringda nummer : Tommy (Stockholm).

Vad har du som bakgrunds bild? En vit lilja med svart bakgrund.

Hur mkt batteri har du? Fyra pluppar...

Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Privat :)

Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista? Gutte

Vad heter din mobil, som bluethooth namn?
Lillan

Den bästa låten på din mobil? "Oh boy" med Richie Wallance.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Stulen :)

2009-04-16 @ 21:20:52
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0