Sluuuuut på kontot !

Kryssning.
Nämen skjut mig någonstans!
Det är inget ljug när jag säger att man hade två drinkar på samma gång nästan hela kvällen, hela turkiet var efter marre, Jimmy fick ragg i taxfreen, Snöret vart inte av med Västerås, Kim var fullast, Hammarberg söp bort telefonen, Junior lyckades komma med båten, Jimmy somnade alldeles för tidigt, Mr.Burns körde med solbrillor och twistade till dansband, Kim hamnade nästan i slagsmål med ett gäng turkar som marre inte vart av med, Patrik citerade VIRUS, Snöret tänkte på Seawall när vi satt på skithuset, Karaoke, Vi höll på att bli avkastade i Mariehamn då vi inte talade med små bokstäver framåt 5 på morgonen, Hammarberg läckte, "SARAAAAH!" och marre avslutade med en Long Island Icetea innan hon klev av båten i extrem hetta = det kallar jag att vara extrem på läsken!


-"Vem kan inte handla på taaaxfreen?!"
-"Hunden, katten, MARRE. Hunden, katten, MARRE. SLUUUT PÅ KONTOT!"

-"7 personer som tar upp 5 bord - Det är bra gjort! Inte illa alls!"


Lördagen, direkt efter att vi hade lyckats få i oss frulle så hängde marre och snöret på låset
in till Fun Club för vidare drinkar.
DET VAR LÅST!
Då kom helgens absolut bästa citat, sagt av Snöret och någon random karl:
Snöret: -"JAG VILL HA SPRIIIIIIIT!"
-"Det förstår jag".



Bilder kommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: jeanette lexonius

Det blev en redig brack kryssning haha du gick redigt in för att festa loss och det gör man jävligt rätt i go for it ! och det gjorde du in i det längsta haha kram janett:)

2009-04-13 @ 14:29:00
Postat av: Nisse

HAHA fan det verkade som ni hade en väldigt kul kryssning=)., Hoppas jag kan förlja med nästa gång det bär av till sjöss=).

2009-04-13 @ 22:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0