Att vara beroende...

Jag trodde aldrig detta skulle hända mig. Jag klarar ju ALLT... trodde jag.
Men jag kan inte låta bli... jag måste ha!

Jag har alltid tyckt att folk som har en dålig last, t.ex. rökning eller snus överdriver när de säger att de inte kan sluta med detta. Jag tror det hela handlar om INSTÄLLNING.
Vill man sluta, så kan man.

När jag var på Lanzarote tog resan nästan 5h, och sällskapet jag åkte med är storrökare.
När vi klev av planet kunde de inte ens vänta med att tända en cigg tills de kom ut, utan de rökte olagligt inne i lokalen.
Jag BAD om att de kunde behärska sig för att det var pinsamt, men NEJ.

NU ÄR JAG DRABBAD!


Inte för att detta är den värsta lasten man kan ha, men SOCKER?!

Har du en last?

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, SUSHI! :D

2009-08-17 @ 15:25:42
URL: http://reasonstoargue.blogspot.com
Postat av: Jimi

Cola.. shit.. det är min störta last.

Klarar mig inte utan

2009-08-17 @ 18:01:21
URL: http://jimij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0