Bröstförstoring?

Jag är jävligt sugen på att göra det.
Men så vet man att i en liten stad som denna, där alla ser en dagligen, så blir det världens snack samt att alla kommer med sina fördomar och elaka kommentarer.
Varför?
För att du själv är för gammal för att göra en sådan?
Jag har även funderat på en läppförstoring...
Visst, det kostar. Men man väljer ju vad man lägger sina pengar på...

Dessutom, det finns ju ett medel som kroppen reducerar bort själv efter ett par år, så varför inte försöka?
Istället för att spruta in en massa silicon som snygga Pamela gjort?



Många har sådana fördomar mot henne, men jag har alltid gillat hennes utseende.

Kommentarer
Postat av: HANNA - the blogg when it's me in focus, and other thing's

Haha, ah men jag tål henne inte^^

2009-08-14 @ 19:42:24
URL: http://tvaminuter.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Sv: Hej! Skulle du vilja ha bara header eller hela designen?

2009-08-14 @ 20:38:17
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0