Det ni!



-Jag gråter nästan varje dag, och för nästan allt.
Men det är nästan aldrig av dåliga orsaker.

1. Jag gråter alltid för bröllop! När jag ser bruden som går nerför gången med sin far vid sin sida så gråter jag som en tok! Det är det absolut finaste jag vet! Att pappa följer sin dotter och överlämnar till någon annan :) T.o.m. när jag såg TV-programmet "American Choppers", med den elaka jäveln med lång musche så grät jag för att det var så fint!
Undra hur det kommer gå för mig den dagen jag gifter mig?

2. Ser jag en film med djurplågeri gråter jag. Om det skulle stå en människa brevid djuret och bli lika plågad skulle jag inte bry mig, det är djuret jag lider med.

3. Så fort jag får en glad kommentar eller en komplimang gråter jag av glädje. Som när jag fick kommentaren "du är det sötaste jag någonsin har träffat" var jag tvungen att gå ifrån för att inte visa att sminket rann.

4. Jag grät av glädje när jag satt på tåget hem efter GREEN DAY-konserten för 4 år sedan :) Jag försökte verkligen hålla mig men det gick till slut inte. Jag hade sett mina IDOLER och dessutom hållt BJ i handen <3

5. Första gången jag grät av glädje var när jag såg Backstreet Boys! (mobba inte mig nu, nästan alla tjejer på den tiden gillade BSB!)

6. Jag gråter av smärta. Det kan vara den minsta lilla grej, som bara en 4-åring gråter för, som t.ex att lite blod tittar fram ur fingret. Jag får panik och gråter och måste ha plåster! Och den gången Kim smällde en lakritsrem på mitt lår grät jag reflexmässigt. Jag kunde inte hindra tårarna, de bara rann som en flod!

7. Jag gråter så fort jag har bråkat med någon. Jag gråter även när personen ber mig om förlåtelse. Då gråter jag för att jag tycker det är så fint av den personen att visa att den verkligen bryr sig och inte vill vara osams.

8. Jag gråter även om jag ser andra gråta.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

nawh :D Ska sova nu... är supertrött. Men antar att du sover redan? :P

2009-08-21 @ 01:37:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0