FashionPack var en hit

Fyfåglarna vad kul det var! Det trodde jag faktiskt inte.

De dansade och sjöng till nästan alla förra årets schlagerlåtar och såklart de senaste hittarna. SATAN vad det kunde dansa.
Och man får ju tammefan komplex av att se karlarna klä ut sig till tjejer, de blir ju snyggare än Angelina Jolie :P
Filmerna och bilderna är ruksigt dåliga för man fick egentligen inte ta med sig kameran in.

Jag fick skriva autograf till en tjej som kände igen mig från modelljakten, det var nästan kvällens höjdpunkt.

Självaste efterfesten inne på dansgolvet var ändå det bästa, massa bra musik och massa nya människor att lära känna. Oooh, I love it!
 


Evelyn som (tydligen) har vart på fest hos mig var jättesnäll och skjussade hem oss.
Tack :)

Kommentarer
Postat av: Hoooik

hur hittar man dessa på youtube? :D

2009-08-07 @ 20:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0