Fortsätta eller hoppa av?

Jag kom tvåa i modelljakten.
Kan inte folk acceptera det och GLÄDJAS åt andras framgång?
Idag fick jag en lång kommentar om hur fel det var att jag kom på andra plats.

Well, efter folkets röster samt även juryns beslut så kom jag iallafall tvåa.
Och tjejen som kom 3:a kan inte ta det? Utan måste dessutom leta fel och skicka elaka kommentarer för att bevisa... ja, vad?

Då undrar man... om du nu är så himla förbannad över det, varför söker du inte modellagentur på annat håll?


SÅ, nu gör vi såhär:
Alla elaka kommentarer jag får om min placering på modelljakten.se RADERAS så fort jag läst det. Jag tar inte åt mig och tänker inte heller spara skiten.

Kommentarer
Postat av: Jimi

Jag tycker iaf du är värd det.



kram

2009-08-07 @ 13:21:40
URL: http://jimij.blogg.se/
Postat av: jorke

fin blogg =)

2009-08-07 @ 14:15:24
URL: http://blondinbez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0