Marre svarar...



"Känns som att fröken Marre fortfarande hyser agg mot vissa individer pga att din Sambo inte tog sig till bussen efter våran kryssning.
Är det så Marre så tycker jag i ärlighetens namn att du direkt ska lägga ner. För ingen av oss som var med har gjort något fel! I så fall berrätta vad vi gjorde för fel?
(ska jag med glädje göra, gärna öga-mot-öga?)
Med tanke på att du tidigare har lovordat tex Knockout för deras musik och spelningar så är det konsigt som fan att du skriver detta blogginlägg.
Du har ju till och med bett om att få fribiljetter till deras spelningar. Verkar då konstigt att du sågar coverband.....
Förklara dig gärna
!"

"Ok.Hoppas du får en trevlig kväll på Noramarken och att vi i Knockout inte förstör den med våra "snodda" låtar!"

Nu är det så här, va:
Till de som var på kryssning så "hyser jag agg" för att folk inte tar vara på sina vänner och lämnar en person ensam. Jag förstår inte hur ni behandlar vänner, men med tanke på att ni inte ens har hört av er till personen i fråga så funderar man ju på om ni ens brydde er om han kom hem? Nejmenvisst, att lämna någon ensam på en båt är inget fel, det gör man ju dagligen!
I ärlighetens namn tycker jag att ni hade kunnat höra av er och visat att ni brytt er. Min sambo bryr sig inte mkt om att själva grejen hände, utan att ni som vänner inte har hört av er.

Lovordat Knockout? Vet inte ens vad det betyder. Jag hade inte Knockout i tankarna när jag skrev detta inlägg utan hade hört en dålig cover, och ni som då tar åt er av detta kan jag inte göra något åt. Ska jag be om ursäkt som vissa andra inte har gjort?
Bett om fribiljett var en kul grej då en av dem ringde på fyllan och pratade om en eventuell förfest hos en kompis. That´s it.

Och slutligen... Jag har absolut inget emot Knockout. Jag säger inte att de är dåliga, men jag föredrar originallåtar.
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0