Noramarken Dag 2

Jag blir alltid så deppad när något roligt är över.
Som nu, Noramarken är över och alla har nu åkt hem till sig. I lägenheten är bara jag, Jimmy och våra katter.

Igår Lördag, var en riktigt sjuk kväll. Roligast av allt var när Mr. Burns tog mina clips och vart Kim´s nya idol:
Iggy Pop.  Ni får se bilder imorgon!
Finns inget som skiljer dem åt nu, Mr.Burns är Iggy Pop.

Igår var vi:
Marre, Jimmy, Mr. Burns, Kim, Chrille, Nisse, Carro, Cisse, Helena, Jocke, Tom och Björn. (har jag glömt någon?)
Förfesten här var som vanligt kul, och vi kom ner till hotellet strax efter kl.22 då Carro hade lovat att fota Knockout, de t.o.m. betalade henne för det och jag lovar: ni kommer vilja ha henne igen.

Jag träffade en gammal polare från jobbet som frågade hur modelltävlingen hade gått, och han vart så glad för min skull att jag kom 2:a!

Jag träffade många gamla klasspolare som i stort sett förstörde hela min skoltid under 7-9:an. En person kom fram och bad mig om ursäkt för att han sabbat min skoltid.
Patetiskt eller moget?
Jag vill säga patetiskt, men jag kan inte. Ni vet att jag är godhjärtad innerst inne.


Jag kan fortfarande inte lägga ut några bilder, jag får dem imorgon!
Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Jo jag minns dig, men har GROVA minnesluckor! :P

2009-08-31 @ 10:44:16
URL: http://mrscash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0