Överfulla garderober = pinsamt

Holy Crap vad trött jag är!
Sitter här halv 9, vaknade för en timme sedan och nu har grabbarna kommit hit och rensar ventilerna i lägenheten.
Fan vad pinsamt, de var tvungna att gå in i klädgarderoben, och den är ju inte städad direkt.
Överfullt med kläder, väskor, hattar, skor...

"Oj, här har vi en klädkammare, ser jag!"
Nu ska jag gå och hänga mig i en galge.

De tittar mer på mig än vad de sköter sitt jobb. Kan det vara för att jag sitter och gluffsar frukost? Eller för att jag sitter i mina rosa mjukisar och ett "tydligen" genomskinligt vitt linne? (Tur man hann få på sig makeup iallafall!)

Att känna sig uttittad när man äter är väl bland det värsta som finns!

OCH VADFAN gör de i min papperskorg i badrummet? Letar efter DNA?
Jag vill bara sjunka genom jorden.

Kommentarer
Postat av: micke D

Jag vill bara säga ärligt vad jag tycker om din blogg. Jag tycker att du är barnslig. Det enda du tjatar om i din blogg är hur pinsamt allt är och ditt hår. hur gammal är du, 14? du tror att du är så snygg och leker fotomodell.

2009-08-26 @ 11:02:17
Postat av: Anonym

Tycker att du får skärpa till dig nu..."tydligen" genomskinligt...sluta bjud ut dig!Du vet inte vad som snurra i villt främandes mäns huvuden!

2009-08-26 @ 11:45:30
Postat av: Moberg

Ett par tydligt avundsjuka inlägg.....grattis töntar

2009-08-26 @ 13:07:32
Postat av: micke d

vad finns det att vara avundsjuk på? en tjej som tror hon är en skönhetsdrottning? jag är en man, varför skulle jag vara avundsjuk? det var det larvigaste jag har hört.

2009-08-26 @ 21:30:04
Postat av: micke d

Bara för att en person inte råkar gilla en viss persons blogg, är jag avundsjuk då? det är ni som inte tål kritik.

2009-08-26 @ 21:32:25
Postat av: Moberg

Men om du nu inte gillar bloggen, häng inte här och läs hela tiden, bara för att kunna fälla avundsjuka kommentarer, O visst du kallar dig för man......(hmmmm undrar) men nån form av kärring är du!

2009-08-27 @ 12:56:28
Postat av: micke D

Jag hittade bloggen av en slump och gillade den inte, och kommenterade. Man är för helvete inte avundsjuk för att man kritiserar något eller? det är bara DU moberg som kallar mig för avundsjuk fölr att du inte kommer på något annat. jävla cp

2009-08-27 @ 19:50:05
Postat av: Moberg

Fortsätter att läsa nåt man inte gillar......och fortsätter kommentera......apropå cp!!!

2009-08-28 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0