Tips, någon?

Åååååh, godmorgon alla! <3
Orkar inte fråga om ni sovit gott, jag antar att ni gjort det.
Well, I have anyways. Fruktansvärt bra om jag får säga det...

Sitter här i rosa morgonrocken och funderar på långpromenix innan frukost.

Ikväll blir det gymmet, vart inget igår eftersom det var stängt.
Så vill ni träna med mig (ofcourse) så kom till gymmet... (haha, elak som jag är så säger jag inte vilket jag ska på). Men det vore kul, för jag vill veta lite mer om en viss sorts träning så om du har tips så tar jag vänligen emot dessa :)

I veckan ska det bli mer fotograferingar om vädret tillåter. Boudoir i all ära! Fick idén av Jess som funderar på sådana bilder ;) HETT!

Men nähäää... här kan jag ju inte sitta stilla :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0