Snart inte tatuerad :P

Om 3 dagar kommer min lillasyster från Gotland och stannar en vecka!

Det ska bli jättekul, men tyvärr tar hon inte med sina tatueringsgrejer så jag får ingen tatuering av henne den här gången. Anledningen är att hon tycker att en vecka är för kort tid att stanna och då vill hon inte sitta med tattoonålarna inför hela Nora som väntar på sin tur, och det förstår jag. Och jag ska få träffa Cisse för första gången och godkänna honom med ;)

I övrigt så ska jag till Helena, Lindesberg imorgon och antagligen resten av veckan då jag har lovat henne det. Vet inte riktigt vad hon har planerat eftersom hon sagt att jag MÅSTE vara där största delen av veckan.

However, så ska jag till Örebro på Onsdag för att växla 10.000 svenska kronor till 8000 Lira och 2000 till euro.
Lira... vad är det?


Om en månad och 2 dagar sitter jag på helvetesmaskinen till flygplan och super mig radar och landar sedan i stekande värme.
Japp, it´s good to be me.

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

oh, har du många tatueringar? ska skaffa en nämligen men vill veta lite från andra om vad de tyckte om upplevelsen, smärtan, läkningen och stuff. ^^



sv: hahaha, awesome! welcome to team taco! :P

2009-08-23 @ 21:24:54
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0